قواعد طلایی اثر ناپلئون هیل
معرفی کتاب قواعد طلایی اثر ناپلئون هیل
قواعد طلایی اثر ناپلئون هیل

معرفی کتاب قواعد طلایی اثر ناپلئون هیل

قوانین طلایی ناپلئون هیل

چند راهکار ماندگار برای خودسازی از یکی از اسطوره‌های این رشته بیاموزید. ناپلئون هیل یکی از معلمان مذهبی مبتکر خودسازی بود و یکی کتاب‌های او،با وجود این که در سال ۱۹۲۰ و ۱۹۳۰منتشر شدند، در میان پر فروش‌ترین کتاب‌های این ژانر است. یکی از دلایلی که پیشنهاد‌های او هنوز هم خوانندگان را جذب میکند،این است که او اعتقاد نداشت که شما باید با یک استعداد ذاتی زاده شوید تا در زندگی موفق باشید.در نظر هیل،با کمی عزم راسخ و تلاش،هر کسی میتواند مهارت‌های مورد نیاز را برای رسیدن به اهدافش به دست آورد و در رشته‌اش موفق باشد. بسیاری از تکنیک‌های ناپلئون هیل،بر اساس قدرت فکر شماست.اگر میخواهید که در زندگی سرآمد باشید،نالایق دانستن خودتان برای داشتن آینده‌ای خوب و داشتن افکار ناامید کننده به شما کمک نمیکند.اما هیل تنها مثبت نگری را به شما آموزش نمیدهد.همانطور که در خلاصه کتاب قوانین طلایی ناپلئون هیل خواهید دید،هنگامی که افکارتان را معطوف به کار میکنید،میتوانید تجارب جدید و عادات مفیدی کسب کنید که انرژی و تکاپو را به زندگی شما می‌آورند.

در این خلاصه کتاب خواهیم آموخت:

  • چگونه راحت تر از خواب بیدار شوید
  • چگونه یک تصویر ذهنی واضح به شما کمک میکند تا مهارت‌های سخنرانی بهتری داشته باشید
  • چگونه میتوانید نام کسی را به خاطر آورید

ما زندگیمان را بر اساس افکارمان میسازیم که میتواند موجب موفقیتی چشمگیر شود.

آیا تابه‌حال کسی را ملاقات کرده اید که سرشار از اعتماد به نفس است و به نظر میرسد که در همه کار موفق است؟ممکن است فکر کنید که او یک فرد از خود راضی است یا ممکن است از این که او راز‌های موفقیت را میداند اما شما نمیدانید،احساس حسادت کنید.

اما نکته اینجاست:همه‌ی ما میتوانیم زندگی مد نظرمان را بسازیم.راز آن اینجاست که ما چگونه از افکارمان استفاده میکنیم.

یک روش قوی برای این کار،القاء به نفس است که به شما کمک میکند تا چگونگی پیشرفت فردیتان را از طریق تغذیه‌ی ذهنتان با افکار و تصاویر الهام بخش،مشخص کنید.

نویسنده،تمرینات زیادی درمورد فکر کردن به ملاقات‌های خیالی داشت که در آنها با بعضی افراد خاص و الهام بخش مانند آبراهام لینکون،سقراط،ناپلئون و آریستوتل صحبت میکرد.

در طی این ملاقات‌های خیالی،ناپلئون هیل بر روی ویژگی‌های خاصی از مهمانانش تمرکز میکرد که امیدوار بود خودش هم آن ویژگی ها را به دست آورد.او میخواست که مثل آبراهام لینکون عادل باشد تا به دیگران کمک کند و راه‌های جدیدی برای انجام کارها بیابد.

ناپلئون هیل هرشب یک ساعت را صرف انجام این تمرین میکرد و موارد الهام بخش جدیدی را به ملاقات‌های خود اضافه میکرد تا از آنها بیاموزد.

او دریافت که با استفاده از القاء به نفس برای ایجاد افکار الهام بخش،میتوان زندگی را تغییر داد و موفقیت را یافت.

درمورد ناپلئون هیل،القاء به نفس به او کمک کرد تا به ترسش از سخنرانی غلبه کند و بر روی ویژگی‌های سخنوران موفق تمرکز کند.

تنها یک هفته بعد از این کار،ناپلئون هیل توسط مخاطبانش ایستاده تشویق شد و یک دعوتنامه‌ی دیگر جهت سخنرانی برای او فرستاده شد.یک سال بعد،اوبه عنوان یکی از سخنرانان محبوب آمریکا،در حال سفر به اطراف کشور بود.او حتی یک جایزه برای سخنرانیش در سال ۱۹۲۰ دریافت کرد و همه‌ی این موفقیت‌ها با قدرت فکر ممکن شد.

فهرست

لطفا صبر کنید

طراحی و توسعه توسط کاسبی