به درون خودتان برگردید ایمان سرورپور
به درون خودتان برگردید…
به درون خودتان برگردید ایمان سرورپور

به درون خودتان برگردید…

این روزها خیلی گلایه ها از شرایط کنونی می شنویم که خیلی از مواردش هم قابل انکار نیست. راهکار چیست؟

حقیقت این است که رخ دادن یک سری از اتفاقات بیرونی دست ما نیست اما واکنش ما به آن رخداد ها و شرایط به ما بستگی دارد. درواقع خداوند فرمول های پیچیده ای برای موفقیت ندارد،راه ها مشخص و ساده هستند،فقط نیاز به پیوستگی دارد.اشتباه ما این است که یک بار که یک در را می زنیم خسته میشویم و سراغ صد در دیگر می رویم و آن ها را هم یک بار می زنیم. غافل از اینکه شاید همان یک در را اگر ۱۰ بار می زدبم باز می شد‌.
موفقیت از درون شما شروع می شود. به درون خودتان رجوع کنید چرا که مهم ترین رابطه شما ، رابطه با خودتان است. خیلی از اوقات از خودمان غافل می شویم،به سمت آرزوهایمان نمی رویم و تلاش نمی کنیم،تنها به دلیل ترس از افرادی که فقط قصد عقده گشایی دارند و دزد آرزو ها هستند.
اگر سری به سرگذشت افراد موفق بزنیم ،می بینیم که هیچ فرد موفقی تا به حال از یک مسیر ساده صحبت نکرده ،همه آن ها از شناخت و آگاهی طول مسیر می گویند و مسلما آگاهی و شناخت در مسیر وجود ندارد.
یکی دیگر از نکاتی که در شرایط سخت کنونی باید رعایت کنیم این است که انقدر به جهان هستی تاکید و اصرار نکنیم که وضعیتمان بد است،در غیر اینصورت اوضاع همانطور باقی می ماند.

در عوض باید پذیرش داشته و مسئولیت زندگیمان را خودمان بر عهده بگیریم. هر روز خودمان را موظف کنیم که به یادگیری بپردازیم.
در طول این مسیر شاید اشتباهاتی هم بکنیم،ایرادی هم ندارد. اما صِرف گفتن متاسفم برای عذرخواهی کافی تیست. پذیرش و تغییر و عدم تکرار آن ،قدم های اصلی هستند‌.
برای رسیدن با اهدافتان خودتان را مجبور کنید چرا که انسان اگر کاری را انجام نمی دهد به این معنی است که مجبور به انحام آن نیست.
پس صدای قلبتان را گوش کنید و اگر به شما می گوید مسیری را هرچند سخت بروید ،حتما از آن پیروی کنید چرا که اگر انجامش ندهید تا آخر عمر پشیمانی و حسرت برایتان می آورد. به حرف هایی که می زنید خودتان عمیقا باور داشته باشید ،باورتان را نباید از دیگران بگیرید بلکه این شما هستید که باید برای دیگران باور ایجاد کنید.

فهرست

لطفا صبر کنید

طراحی و توسعه توسط کاسبی